Justin Bieber homosexuell?

Det går rykten om att Justin Bieber är homosexuell kille, men jag håller faktist inte med. De som tycker att han är en homosexuel är bara de som är avundsjuka. Han är 16 år snart och han sjunger bra, han har också en musik video där det handlar om kärlek.

Och på videon så finns det många tjejer så hur f*n kan man tycka att han är homosexuell. I så fall så skulle han liksom göra video med bara killar.

Så vad tycker du då? håller du med mig eller inte om att Justin Bieber är en homosexuell?
//Omar



Kommentarer
Postat av: Jimmy

men haha omar man vet aldrig om han är b*G han kanske bara dansar med dom i videon

2010-03-24 @ 17:59:45
Postat av: Omar

Jag vet att han inte är det men jag hatar när folk säger till mig "du lyssnar på bög musik".

2010-03-24 @ 18:01:40
URL: http://omme.blogg.se/
Postat av: Selcuk

Håller med om att han inte är homosexuell, det sägs ju att han har dejtat många tjejer.

2010-03-24 @ 18:05:23
Postat av: Omar

Exakt Selcuk, och på hans MySpace konto så har han fullt med tjejkompisar. Och på google så har han många bilder med sin flickvän.

2010-03-24 @ 18:09:46
URL: http://omme.blogg.se/
Postat av: Zia

Jag håller med Omar, folk kanske tycker han är bög på grund av hans röst, utseende eller att han ung och känd, det är deras åsikt, men vad jag vet är att han inte är homosexuell, har ni hört talas om homosexuella personer med en flickvän?

2010-03-27 @ 15:31:20
Postat av: Omar

Ja, exakt Zia. Homosexuell är faktist inte något ord som man bara bör säga när som helst. Tänk på att det är lite respekt-löst att bara säga ut det direkt.

2010-03-31 @ 22:20:03
URL: http://omme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0